minnamangastyle

Direktlänk till inlägg 9 maj 2013

Några tips om internet och sånt

Av Minna - 9 maj 2013 11:19

Hej hallå jag lovade att skriva om något intressant så här kommer något du kan läsa nu om du inte har något annat för dig men det tror jag inte att du har:

Några tips om i internet och sånt
- man kan byta muspekare på sin blogg precis som jag har gjort på cursors-4u.com
- om du har tråkigt på dagarna kan du börja spela WoW. Kolla in på eu.battle.net/wow/en/ och se om det verkar vara något för dig. (En del jobb krävs i starten som tar lite tid)
- vill du se på film men inte har pengar att hyra en kan du titta gratis på swefilmer.com (funkar även på iPad)
- vill du få fler besökare på din blogg så kan du berätta för dina vänner, så berättar de för sina vänner osv.
- om du vill lägga in en HTML-kod i din blogg (bloggplatsen) så går du in på menyavdelningar och väljer HTML-kod. Sedan klistrar du in den i rutan.
- det roligaste (tycker jag) att göra på internet är att kolla på lolcats på google.
- man kan inte installera Adobe flash på en iPad eller iPhone.
- om du vill köpa något till ett bra pris kan du gå in på prisjakt.se och jämföra priserna på din produkt.

Så det var allt! :3 men innan jag går vill jag visa några bilder!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Minna - 17 maj 2013 22:06

Hej! ^^ Jag skulle bara snabbt vilja tala om att man kan spela med andra online på Minecraft PE! Det är en app man ska ladda ned som heter Multiplayer PE. Den kostar 22 :- men det är det värt! Och så är det live-röstchatt också! ...

Av Minna - 14 maj 2013 21:53

Här kommer några roliga bilder med temat nyan cat.

Av Minna - 12 maj 2013 20:10

Regler: kopierat från thetwomushrooms 1. Varje person måste skriva 11 saker om dem själva. 2. Svara på frågorna som personen som taggade sig har skrivit till dig, och skapa 11 nya frågorna på personerna som du ska tagga sen. (Furukawa länkade mig! ...

Av Minna - 11 maj 2013 21:43

En liten bildbomb.

Av Minna - 10 maj 2013 23:28

Asså förlåt men jag har nästan ingen tid att skriva på min blogg!!! Så jag tror därför att jag kommer börja skriva ett inlägg om dagen (eller ibland kanske inget alls) men jag hoppas att ni fortsätter läsa mina inlägg andå! ...

Presentation


Hejsan, och välkommen till min blogg om manga, katter och mig. Jag heter Minna, och har två katter. Suzy och Espen. R.I.P. Moses :(

Fråga mig, jag svarar!

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad är din favoritsak?
 Mina husdjur
 Min dator
 Min mobil
 Min TV
 Mina TV-spel

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Popularitet

Singing Hatsune Miku

Ovido - Quiz & Flashcards