minnamangastyle

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Minna - 8 maj 2013 21:14

Okej... Det blev ett tredje inlägg idag XD

Men jag måste bara få visa alla gulliga cupcakes jag hittade på internet idag!!!!
Sess imorgon vetja! Jag lovar att skriva ett långt inlägg om något intressant ungefär klockan 1!!! Så kom tillbaks då XD

Av Minna - 8 maj 2013 20:51

Eventuellt ska jag åka till Tokyo snart. Men jag vet inte vad jag ska passa på att göra där! Är det någon av er som har några förslag på vad man kan besöka eller göra, så skriv i kommentarer!

Här kommer några nya bilder på kattungarna :3 de växer så snabbt :3

Oj!

Av Minna - 8 maj 2013 20:45

Jag har helt glömt bort att blogga sedan, jag vet inte när! Men nu kommer dagens första inlägg iallafall. Jag är hemma just nu, och igår så satte jag in fyra gummiband mellan tänderna för att göra plats för min tandställning. Det gör ont när jag tuggar, så jag måste ibland ta en värktablett för att kunna äta. Jag har ätit pasta idag, för det är rätt mjukt så jag behövde ingen tablett.

Presentation


Hejsan, och välkommen till min blogg om manga, katter och mig. Jag heter Minna, och har två katter. Suzy och Espen. R.I.P. Moses :(

Fråga mig, jag svarar!

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad är din favoritsak?
 Mina husdjur
 Min dator
 Min mobil
 Min TV
 Mina TV-spel

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Popularitet

Singing Hatsune Miku

Ovido - Quiz & Flashcards